.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مراحل پایانی نصب تجهيزات هسته‌اي بندر شهيد هاشمي‌نژاد

استاندار مازندران گفت: نصب تجهيزات انرژي هسته‌اي در بندر شهيد هاشمي‌نژاد شهرستان بهشهر در مراحل پاياني است.

سيد علي اكبر طاهايي پيش از ظهر امروز در نشست با مدير و مسئولان بندر اميرآباد از سرمايه‌گذاري 3 هزار و 386 ميليارد ريالي دولت و بخش خصوصي از سال 1386 تاكنون در اين بندر خبر داد.

وي گفت: با مجوز سازمان انرژي اتمي، كار نصب تجهيزات انرژي هسته‌اي به منظور ارزيابي آلاينده اكتيويته براي نخستين بار در كشور در اين بندر به اتمام رسيده كه با بهره‌برداري از آن زمان انتظار مجوز صدور براي صاحبان كالا تا 15 روز كاهش خواهد يافت.

طاهايي تصريح كرد: مديريت در نظام ارزشي جمهوري اسلامي بايد چند وجهي باشد يعني همان وجوهي كه نظام اسلامي را پايدار كرد.

استاندار مازندران در ماموريت خود به بهشهر از شهيدهاشمي‌ن‍ژاد به‌عنوان روحاني مبارز اين شهر و الگوي سرباز واقعي انقلاب نام برد و خاطرنشان كرد: اين شهيد بزرگوار محصول انديشه‌هاي ناب انقلاب اسلامي است به گونه‌اي كه باعث افتخار مازندراني‌ها شده است بنابراين براي زنده نگه‌داشتن نام اين شهيد بزرگوار نام بندراميرآباد به بندرشهيد هاشمي‌ن‍ژاد تغيير خواهد يافت.
وي در ادامه به مديران دستگاه‌هاي دولتي بر مراقبت از جريان توسعه استان در استفاده بهينه از اعتبارات تاكيد كرد و گفت: متناسب با سرعت پيشرفت دنياي امروز بايد در صنايع مختلف از جمله كشاورزي و صنعت به كارپردازي بپردازيم تا با مديرت زمان كه مهم‌ترين ركن اصلاح الگوي مصرف است پروژه‌هاي عمراني استان را بدون آنكه اسيبي به آنها برسد در كمترين مدت به اتمام برسد.
طاهايي با اشاره به اينكه مديران بايد فقط به دنبال شكوفايي نعمت‌ها و ايجاد اشتغال براي فرزندان اين مملكت و خدمت به استان باشند، گفت: هيچ مسئول دولتي حق شكايت از مدير ديگر به دستگاه قضايي را ندارد بلكه بايد تمام مشكلاتي كه در دواير دولتي قابل حل نيست را به استاندار به عنوان عالي‌ترين مقام اجرايي استان گزارش داد تا براي آن تصميم سازي شود.

استاندار مازندران با اشاره به رشد واردات 40درصدي در اسكله نفتي بندراميرآباد و صادرات 140 هزار تن كالا در سال جاري بيان داشت: بايد با افزايش نيروي انساني گمرك در اين بندر و همكاري اداره استاندارد در نمونه‌برداري از كشتي‌ها در لحظه ورود به لنگرگاه، فعاليت اين بندر به‌صورت شبانه روزي درآيد.

استاندار مازندران كه از پروژه‌هاي درحال ساخت بخش خصوصي دراين منطقه بازديد مي‌كرد خواستار اقتصادي كردن زيرساخت‌هاي جاده‌اي با عبور از يارانه و جذب سرمايه‌گذاري بخش خصوصي شد و خاطرنشان كرد: بايد براي توسعه حمل و نقل دريايي در شرق استان، تسريع در چهاربانده كردن جاده دسترسي به بندر اميرآباد و كاهش تعرفه‌هاي راه آهن براي توسعه حمل و نقل ريلي در دستور كار مديران قرار گيرد./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.